Inloggen    Registreren    Uw offerte   Aanbiedingen

Klachten en/of opmerkingen

Wij streven ernaar dat u tevreden bent met ons en met alles wat u bij ons koopt. Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. 

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  • Neem eerst contact op met ons. Dit kan met behulp van ons contactformulier of per e-mail.
  • Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail naar klachten@123installatieshop.nl. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en (indien mogelijk) u een andere oplossing aanbieden.
  • Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

De waardering van 123installatieshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 440 reviews.